Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


Functie

Wij zijn Antea Group

Wij gidsen onze klanten naar relevante oplossingen voor een steeds veranderende wereld. Als leidend advies- en ingenieursbureau zijn we gedreven door de complexe maatschappelijk vraagstukken van vandaag en morgen. Antea Group Belgium draait op het enthousiasme van 275 collega’s die werken vanuit kantoren in Antwerpen, Gent, Hasselt, Leuven en Namen – en van thuis uit. Teamwork is de rode draad: geen grenzen, geen hokjes, wel samen streven naar die betere toekomst. Geef jij de wereld van morgen mee vorm?

Wat ga je doen?

  • Samen met je collega en de coördinator beheer je de personeelsadministratie van onze vaste medewerkers (bedienden PC 200.00) van in tot uitdiensttreding.
  • Na een inwerkperiode sta je zelfstandig in voor een correcte en tijdige maandelijkse loonverwerking en bijbehorende administratie. Je werkt hiervoor nauw samen met jouw collega’s en het sociaal secretariaat.
  • Je staat ook in voor andere berekeningen (vakantierechten, vakantiegeld, eindejaarspremies, bonus…) en je rapporteert hierbij aan de Coördinator HRM.
  • Je maakt allerlei documenten (vb. arbeidsovereenkomsten, uit-dienstdocumenten, …) op in het Nederlands en in het Frans.
  • Je beantwoordt vragen van collega's i.v.m. hun personeelsdossier, hun loonfiche, de toepassing van de sociale wetgeving, het Flex Income Plan en het arbeidsreglement.
  • Je denkt mee na over verbeteringen van onze HR-processen en helpt bij de opmaak van handleidingen, workflows enz.
  • Je waakt erover dat ons HR-beleid wordt nageleefd.

Jouw profiel

Wie ben jij?

Iedereen is uniek, maar we zijn allemaal ‘Anteaan’. Anteanen zijn daadkrachtige denkers die elke dag met een enorme toewijding en nieuwsgierigheid werken aan innovatieve projecten en zo verschillende perspectieven en disciplines met elkaar verbinden. Herken jij je daarin? Dan ben je bij ons alvast aan het juiste adres.

Concreet ben je of heb je:

  • Een Bachelorsdiploma – bij voorkeur in Human Resources Management
  • Gepassioneerd door (hard) HR
  • Een eerste werkervaring in payroll administratie
  • Een goede kennis van MS Office en kennis van een payrollpakket (bij voorkeur SD Worx e-Blox)
  • Een goede kennis van sociale wetgeving.
  • Zeer nauwkeurig met oog voor detail en kwaliteit.
  • Communicatief, servicegericht en empathisch.
  • Een autonome werker die evengoed in teamverband kan presteren. Je kan je werk zelf goed inplannen.
  • Je bent discreet, integer en hebt zin voor initiatief.
  • Zeer goede kennis van het Nederlands en Frans. Kennis van het Engels is een pluspunt.
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering

Aanbod

Wat bieden we jou?

  • Competitieve verloning en een ruim pakket extralegale voordelen, zoals Flex Income Plan, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, bedrijfsfiets, …
  • Flexibele uren, waar je ook werkt: in onze gezellige kantoren of thuis
  • Keuze uit verschillende ecologische opties voor je woon-werkverplaatsingen
  • Een goede teamspirit dankzij de brede waaier aan (team)activiteiten die inzetten op welzijn, cultuur, sport, duurzaamheid én feest!

Waarom bij ons werken?

Werken voor Antea Group, dat is werken aan de toekomst. Geen holle woorden, maar écht actie nemen om de wereld van morgen toch nét dat tikkeltje mooier te maken. Hoe dan?

  • Werk mee aan het ondersteunen van toonaangevende, innovatieve projecten
  • Wij begeleiden jouw groei met opleidingen en een traject op maat
  • Proef van heel wat domeinen en krijg ruime autonomie en verantwoordelijkheid
  • We weten dat er ook een leven is buiten Antea Group

Solliciteren

Lobke Lambert
03/221.55.00
Jobs.BE@anteagroup.be

Solliciteren